Zákaznická podpora: info@braunys.cz

Vrácení/výměna

Jak vrátit či vyměnit zboží?

Neodpovídá obdržené zboží Vaší představě? Přejete si vyzkoušet jinou velikost či jiné zboží? Nebo chcete zboží vrátit a získat zpět uhrazenou částku? Přečtěte si, jak postupovat při výměně či vrácení zboží.

Do 14 kalendářních dnů od převzetí zboží máte nárok na vrácení i výměnu zboží. Zboží musí být nepoškozené a nenošené. Do balíčku přiložte veškeré součásti balení, jako jsou plastové spony, visačky a obal + kopii faktury a formulář pro výměnu/vrácení zboží, který naleznete níže.

Jak postupovat:

  1. Jednoduše vyplníte Formulář pro výměnu-vrácení zboží, kde uvedete všechny potřebné údaje pro vyřízení Vašeho požadavku.
  2. Pokud si přejete zboží vyměnit za jiné, doporučujeme Vám kontaktovat nás co nejdříve e-mailem, abychom Vám dané zboží odložili. Vyvarujete se tak situaci, že Vámi poptávané zboží již nebude skladem.
  3. Vyplněný formulář zašlete společně s nepoškozeným a nenošeným zbožím na adresu:
    Lukáš Braunstein
    Moskevská 44
    400 01   Ústí nad Labem

 

Co bude následovat:

Jakmile Vámi vrácené zboží dorazí, vyřešíme situaci dle Vašich požadavků. Při vrácení zboží Vám bude do 14 dnů navrácena finanční částka na Vámi uvedený bankovní účet. Při výměně zboží Vám nejpozději do 3 pracovních dnů zašleme Vaši novou zásilku.

Pokud žádáte o výměnu, můžou nastat tyto situace:

  1. Vracíte pouze část své zásilky a přejete si jiné zboží ve stejné ceně – při převzetí nového balíčky neplatíte nic.
  2. Vracíte celou zásilku a přejete si jiné zboží ve stejné ceně – při převzetí nového balíčku neplatíte nic.
  3. Cena nového zboží je vyšší než cena vráceného – platíte rozdíl v ceně, poštovné a doběrečné při převz