Reklamace

Pokud se stane, že Vámi zakoupené zboží nebude funkční, rádi Vám ho opravíme nebo vyměníme za nové.

 

JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI?

Ke každé objednávce přikládáme formulář spolu s účtenkou. Formulář prosím vyplňte a spolu s nefunkčním zbožím zašlete na níže uvedenou adresu, též stejná adresa jako na formuláři. Zboží zašlete jako obyčejnou zásilku, nezasílejte na dobírku (nebude převzato).

JAK DLOUHO TRVÁ VYŘÍZENÍ REKLAMACE?

V případě spotřebitele (zákazník, který nekupuje produkty na firmu) máme na reklamace lhůtu 30 dnů. Reklamace ale vyřizujeme zpravidla do pár dní.

V případě reklamace kupujícím, který není spotřebitelem (na prodejním dokladu je uvedeno IČ), jsme povinni reklamaci vyřídit v přiměřené lhůtě, případně dle vzájemné dohody.

JAKÉ DOKUMENTY POTŘEBUJI K VYŘÍZENÍ REKLAMACE?

K objednávce stačí přiložit detailně vyplněný formulář a kopii účtenky/faktury.

JAK ZABALIT PRODUKT?

Nefunkční zboží zabalte do ochranného obalu (bublinková folie, papír) a vložte do krabice. Doporučujeme zabalit zásilku co nejpečlivěji. V případě dalších poškození neneseme za zboží zodpovědnost a u většiny dodacích služeb další reklamace neuspěje.

JAK MI BUDE MÉ ZBOŽÍ DORUČENO ZPĚT?

V případě, že bude reklamace vyřízena kladně, zboží obvykle zasíláme stejnou dodací službou, která byla v dané objednávce. Můžeme však dodací službu změnit.

REKLAMACE BYLA ZAMÍTNUTA

V případě, že Vaše reklamace byla zamítnuta, zašleme Vám zboží zpět.