Poslední objednávky budou odeslány do 19.12. 15:00hod.

Reklamace

Pokud se stane, že Vámi zakoupené zboží nebude funkční, rádi Vám ho opravíme nebo vyměníme za nové.

Email pro reklamace: reklamace@braunys.cz

 Reklamační formulář ke stažení: Reklamační formulář

ZBOŽÍ MI PŘIŠLO POŠKOZENÉ

Objednávku si můžete zkontrolovat při převzetí, případně ji odmítnout. Pokud bude zboží poškozené či něco chybět, kontaktujte nás do 24 hodin od převzetí. Pozdější reklamace budou zamítnuty.

JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI?

Ke každé objednávce přikládáme formulář spolu s účtenkou. Formulář prosím vyplňte a spolu s nefunkčním zbožím zašlete na níže uvedenou adresu, též stejná adresa jako na formuláři. Zboží zašlete jako obyčejnou zásilku, nezasílejte na dobírku (nebude převzato).

JAK DLOUHO TRVÁ VYŘÍZENÍ REKLAMACE?

V případě spotřebitele (zákazník, který nekupuje produkty na firmu) máme na reklamace lhůtu 30 dnů. Reklamace ale vyřizujeme zpravidla do pár dní.

V případě reklamace kupujícím, který není spotřebitelem (na prodejním dokladu je uvedeno IČ), jsme povinni reklamaci vyřídit v přiměřené lhůtě, případně dle vzájemné dohody.

JAKÉ DOKUMENTY POTŘEBUJI K VYŘÍZENÍ REKLAMACE?

K objednávce stačí přiložit detailně vyplněný formulář a kopii účtenky/faktury.

JAK ZABALIT PRODUKT?

Nefunkční zboží zabalte do ochranného obalu (bublinková folie, papír) a vložte do krabice. Doporučujeme zabalit zásilku co nejpečlivěji. V případě dalších poškození neneseme za zboží zodpovědnost a u většiny dodacích služeb další reklamace neuspěje.

KAM PRODUKTY ZASLAT?

Braunys s.r.o.
Moskevská 1497/44
40001 Ústí nad Labem

JAK MI BUDE MÉ ZBOŽÍ DORUČENO ZPĚT?

V případě, že bude reklamace vyřízena kladně, zboží obvykle zasíláme stejnou dodací službou, která byla v dané objednávce. Můžeme však dodací službu změnit.

REKLAMACE BYLA ZAMÍTNUTA

V případě, že Vaše reklamace byla zamítnuta, zašleme Vám zboží zpět.