AKCE Doprava nad 500 Kč do Balíkovny ZDARMA!

Reklamace

Pokud se stane, že Vámi zakoupené zboží nebude funkční, rádi Vám ho opravíme nebo vyměníme za nové.

Reklamační formulář ke stažení: Reklamační formulář

ADRESA PRO ZASLÁNÍ:

Braunys s.r.o - reklamace
Václavské náměstí 870/6
400 04 Trmice - Ústí nad Labem

ZBOŽÍ NEZASÍLEJTE DO MOSKEVSKÉ - NEBUDE PŘEVZATO

REKLAMACE SE NEVZTAHUJE:

  • Fyzické poškození
  • Opotřebení používáním
  • Poruchy, ke kterým došlo v důsledku nesprávného, nevhodného a nedbalého používání výrobku

ZBOŽÍ MI PŘIŠLO POŠKOZENÉ

V případě poškozené zásilky je nutné ji nafotit včetně obalu, krabice a zaslat nám fotodokumentaci. Následně bude zahájeno reklamační řízení s dopravcem.

V případě chybějících produktů v objednávce je nutné podat info do 24 hodin.

JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI?

Vyplňte formulář a spolu s nefunkčním zbožím zašlete na níže uvedenou adresu, též stejná adresa jako na formuláři. Zboží zašlete jako obyčejnou zásilku, nezasílejte na dobírku (nebude převzato). Náklady na přepravu platí kupující.

JAK DLOUHO TRVÁ VYŘÍZENÍ REKLAMACE?

V případě spotřebitele (zákazník, který nekupuje produkty na firmu) máme na reklamace lhůtu 30 dnů.

V případě reklamace kupujícím, který není spotřebitelem (na prodejním dokladu je uvedeno IČ), jsme povinni reklamaci vyřídit v přiměřené lhůtě, případně dle vzájemné dohody.

JAKÉ DOKUMENTY POTŘEBUJI K VYŘÍZENÍ REKLAMACE?

K objednávce stačí přiložit detailně vyplněný formulář a kopii účtenky/faktury.

JAK ZABALIT PRODUKT?

Nefunkční zboží zabalte do ochranného obalu (bublinková folie, papír) a vložte do krabice. Doporučujeme zabalit zásilku co nejpečlivěji. V případě dalších poškození neneseme za zboží zodpovědnost a u většiny dodacích služeb další reklamace neuspěje.

KAM PRODUKTY ZASLAT?

Braunys s.r.o.
Václavské náměstí 870/6
40004 Trmice -  Ústí nad Labem

JAK MI BUDE MÉ ZBOŽÍ DORUČENO ZPĚT?

V případě, že bude reklamace vyřízena kladně, zboží obvykle zasíláme stejnou dodací službou, která byla v dané objednávce. Můžeme však dodací službu změnit.

REKLAMACE BYLA ZAMÍTNUTA

V případě, že Vaše reklamace byla zamítnuta, zašleme Vám zboží zpět.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení